zondag 6 januari 2013

Dit wil je toch zelf maken

Miloboekje
Dit eenvoudig miniboekje noem ik maar even het Miloboekje. Dit boekje heb ik gemaakt met de 1e verjaardag van mijn kleinzoon, vandaar de naam.
De basis van het boekje is een kartonnen doos......................... Ja, echt waar. Ik zag het ergens op internet en vond het zo'n leuk idee.
Voor deze workshop heb ik al een ontzettend leuke papierlijn van Basic Grey gezien. Een van mijn favoriete papierleveranciers. ;-)
Uiteraard zorg ik voor leuke bijpassende lintjes en knoopjes. Een must voor je miniboekje.
De workshop wordt gegeven in Uithoorn en begint om 10.00uur en duurt tot ongeveer 16.00 uur. De kosten zijn € 34,95 incl. alle materialen, excl. lunch. Na afloop is er weer gelegenheid tot shoppen met 10% korting bij Handig Werk.
Je kunt je bij Bep opgeven of via scrappyfingers@gmailcom. De workshop gaat door bij ten minste vier cursisten. Er is plaats voor zes personen.

Wanneer geven we deze workshop .... nou dat ligt aan jou mail dat je interesse hebt en wij gaan een datum bepalen en met 4 deelnemers gaat de workshop door.
Dit bericht samenvouwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten