woensdag 2 januari 2013

Happy new year

Ja het is zover 2013..... het creatieve jaar is begonnen.
De crops lopen goed vol de kostuums voor de EFF lijken nooit af te komen hihihii de groep word heerlijk groot, maar we of ik wil nog meer dit jaar dingen doen en maken en ja dit ga ik op deze site zetten.
Het is helemaal in om een Project Life te maken. ( je schrijft dan per week op wat je hebt gedaan je indrukken bla bla met foto's) helemaal leuk echt je gaat dan anders om je heen kijken.
Maar ga je dat volhouden nou ik niet dus ik ga een Prject Life maken maar dan een scrapbook layout per maand.... niet in een gewoon album het word een zelfgemaakt album dat gaat groeien dus geen vaste vorm heeft maar wel bij elkaar hoort. Dat word mijn uitdaging voor 2013
.Becky Higgins. geeft een korte uitleg hoe zij dat doet met haar produkten en ja wij doen het met wat we zelf hebben toch,,,,,, Maar onze Marianne Groenendijk gaan we volgen met haar wekelijkse projecten verschil moet er zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten